Thursday, October 25, 2012

Brainstorming.


J'adore les chemises sous les pulls; je ne jure que par ça. Le temps d'aujourd'hui était froid, et Mo le chat m'a encore suivi faire des photos. J'ai achetés des kakis; je n'en ai jamais goûtés. Les premières clémentines de l'année sont délicieuses. J'ai commencer à caler des fleurs entre les pages de mes livres. J'ai placer une feuille rouge à la page qui m'a fait pleurer dans "Récit d'une vie fugitive". Hier j'ai fais un achat compulsif de petites culottes. Mais ça faisait des mois que je ne m'étais pas acheté de vêtements, alors ça m'a fait plaisir. D'ailleurs, j'ai aussi acheter un leggings que je n'aime pas tant que ça, mais trop tard, je ne peux pas le rendre; j'ai arraché les étiquettes. Vous avez déjà regretté des achats au bout d'une journée seulement, en vous détestant car vous ne pouviez plus les retourner ? Ah, il y a aussi ce pantalon tartan d'H&M qui est magnifique mais au-dessus de mes moyens pour le moment. Peut-être que je pourrais y retourner pour l'essayer et en même temps espionner le vendeur craquant qui travaille là-bas ? Amour platonique.


I love shirts under jumpers. Today it was cold, and the cat Mo followed me, again, to take pictures. I've bought kakis, I never tasted yet. The first clementines of the year are divine. I've started to put plants between my books pages. I put a red leaf at the sadest page of the book "Récits d'une vie fugitive"; I cried. Yesterday I compulsively bought panties. But it's been months since I bought clothes, so it was pleasant. I also bought leggings, but finally I don't especially like them. I can't give it back because I've thrown the tags; did it happen to you to regret a purchase and be angry at yourself because you can't give it back ? Oh, there is also those amazing tartan pants in H&M, but I can't afford myself to buy it now. Should I try it and, in the same time, looking for this cute seller who works in H&M ? Platonic love.


Shirt : H&M / Sweater : Second Hand / Skirt : Romwe / Hat : H&M / Backpack : Mom's / Wedges : eBay

11 comments:

  1. Des livres que je vais garder en mémoire pour une prochaine commande Amazon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oui je te les recommandent, ils sont vraiment bien ! Il faudrait d'ailleurs que je pense à me ravitailler niveau bouquins, si tu as des idées fais-moi savoir ! ;)

      Delete
  2. Hello dear!
    i did not know your blog, it's great!
    you have a new follower, follow me back?

    http://jagodowo-jagodowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hi! Lovely blog and I like the way you edit your photos!!
    I take my outfit photos with digital camera. the analogue pictures I take are mostly random photos or so :)

    xx Michaela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for the precisions ;)

      Kisses.

      Delete
  4. love it all from the bottom of my heart.

    ReplyDelete
  5. you're really cool, i follow u though dont have a blog myself.
    the boots are adorable, what shop are they from?

    check my polyvore if you like :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waw thank you so much !! That's so nice of you; I couldn't have a better message before going to bed :)
      The wedges are from eBay; as I bought them a long time ago, I don't know if there are still for sale. But they were from this seller Here.
      I just found here the same kind of model.


      Delete

Thanks for your comment ! Check back if you're looking for a reply.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...